AfskafLicens.DK - & facebookgruppen "Afskaf Licens - 100.000 imod Medielicens!"
Vi beklager, men denne debat er blevet lukket for yderligere svar.
Tags:
En trådløs USB? Jeg tror der er et par ting du har misforstået omkring licenspligtige apparater. Men meget godt forsøgt, selvom jeg stadig ikke mener at folk bør betale licens selvom de ejer licenspligtige apparater.
Ja det er smart tænkt af DR. Efter gen-indførelsen af licensen i form af "Medielicens" har de gjort det umuligt for praktisk talt alle normale mennesker at undgå licensen. Jeg kan følge din frustration og ville også ønske at jeg havde een at klage til - Desværre er dette politikerne som man jo blot kan bruge sin demokratiske stemme imod (hvilket også er svært da kun Ø og LA er imod licensen).
Dermed mener jeg at du bør følge Lars' råd og kæmpe med civil ulydighed med os andre imod DR's licenspolitik. Afmeld licensen med argumentet at du ikke ejer licenspligtige apparater (det har du jo allerede gjort dit bedste for at opnå) og ignorer DR's licensinspektører når de ringer eller banker på din dør.
Der er arrangeret en demonstration i Marts som du kan læse mere om på Lars' facebook grupper.
© 2010 Oprettet af Joel